Page 6 - mostariensis16
P. 6
PR & Media Days Mostariensis na SUM-u Monika Ćubela Savić kom košarkaške ekipe Knicksa u
NBA ligi. Organizatori konferen-
Konferencija od godina organizira međunarodnu Filozofskog fakulteta SUM-a te
cije su Studij odnosa s javnošću
Sveučilište u Mostaru već šest
Plymouth Marjon University iz
znanstveno-stručnu konferenci-
Velike Britanije. Tijekom trećeg
ju “PR & Media Days Mostarien-
i posljednjeg dana konferenci-
međunarodnog sis” s područja odnosa s javnošću, je izlaganje je održao prof. dr.
sc. Marcel Danesi sa Sveučilišta
integrirane komunikacije i medi-
u Torontu koji je prezentirao
ja čiji je cilj, između ostaloga, po-
temu “Predstavljanje klimatskih
dijeliti stečene spoznaje i iskustva
promjena u popularnoj kulturi:
znanstvenika i praktičara s pod-
značaja čiji su fokus ručja odnosa s javnošću, integri- Prošlost i sadašnjost”. Temu “Po-
rane komunikacije i medija. Ove
pularna kultura i semiotika” izlo-
žio je prof. dr. sc. Danijel Labaš sa
godine konferencija je održana
pod temom “Popular culture”. -
Sveučilišta u Zagrebu, a potom su
Vrlo smo jasno definirali ciljeve
uslijedila dvojica izlagača sa Sve-
odnosi s javnošću koji se ogledaju u prezentiranju, učilišta Plymouth Marjon. John
Deane O’Keeffee predstavio je
promoviranju, analizi i istraživa-
nju suvremenih trendova u od-
temu “Ubojstvo Jamieja Bulge-
nosima s javnošću. Konferencija
ra: trajna medijska neuroza”, dok
i novinarstvo je, prije svega, nastala kako bi je Mike Baker prezentirao temu
“Sjećanja s moje postelje: studija
omogućila studentima dodatnu
slučaja u poučavanju empatije
platformu za prikupljanje infor-
macija i promoviranje stečenog
studentima novinarstva”.
znanja. Tako su studenti stavlje-
Posljednje izlaganje sekcije
ni u središte interesa Sveučilišta Mediji, ali i cjelokupne konferen-
- istaknuo je rektor Sveučilišta u cije održala je doc. dr. sc. Sarina
Mostaru Zoran Tomić. Bakić s Univerziteta u Sarajevu
izloživši temu “Popularna kultu-
Raznovrstan program ra i kulturni populizam”.
Program ovogodišnje kon-
ferencije obuhvatio je tri dana Promocija knjige
tijekom kojih su gledatelji imali Predstavljajući knjigu “Online
priliku čuti izlaganja stručnih mediji - služenje javnosti ili po-
imena iz regije, ali i svijeta. Već dilaženje publici”, u kojoj autor
tradicionalno je Studentska sek- Siniša Kovačić uz teorijski okvir
cija održana prvog dana konfe- donosi istraživanje o utjecaju i
rencije, kad je okupljeno sedam funkcioniranju najčitanijih hr-
studentskih timova iz triju država vatskih portala koji su prvi izvor
i četiriju gradova. Studenti su se u informiranja, recenzenti knjige
svojim prezentacijama dotaknuli rektor Sveučilišta u Mostaru prof.
tema poput promocije proizvo- dr. sc. Zoran Tomić i zamjenik
da, prikaza novinara u sadržaji- ravnatelja Federalne novinske
ma popularne kulture, Mandela agencije prof. dr. Ilija Musa ista-
OVE GODINE KONFERENCIJA je održana pod temom “Popular culture”. - Vrlo efekta, utjecaja digitalnih medija knuli su važnost vjerodostojno-
smo jasno definirali ciljeve koji se ogledaju u prezentiranju, promoviranju, na modne trendove i drugih zani- sti samog autora Siniše Kovačića.
analizi i istraživanju suvremenih trendova u odnosima s javnošću mljivih tema. Drugoga dana u fo- Kovačić je kazao da su novinari
kusu konferencije bili su odnosi i urednici koji rade na najčitani-
s javnošću i sport u okviru radne jim hrvatskim portalima, a koji
teme “Popular culture”. Održan su pristali na dubinski intervju,
je panel pod nazivom “Kultura, priznali da najveći pritisci na
meka moć & PR: poveznice i im- sadržaj i uređivačku politiku do-
plikacije”. laze od oglašivačke industrije.
Nakon sekcije PR, uslijedila Ipak, naglašava da svi oni jasno
je sekcija Sport koja je obuhva- razlikuju granicu između služe-
tila izlaganja profesora Simo- nja javnosti i istinskog bavljenja
na Chadwicka s poslovne škole novinarstvom od podilaženja pu-
Emlyon o temi “Nogomet kao blici i plasiranja clickbait objava.
popularna kultura”, dok je dru- Marijan Primorac, predsjednik
gi dio ove sekcije bio posvećen Organizacijskog odbora konfe-
panelu: Nogomet kao popular- rencije, najavio je održavanje 7.
na kultura - “Zašto svijet ludi za konferencije “PR & Media Days
nogometom?”. Drugi dan konfe- Mostariensis” čija će radna tema
rencije završio je intervjuom s Jo- biti “Odnosi s javnošću, mediji
sephom Favoritom sa Sveučilišta i konvergencija odnosa s javno-
Columbia, bivšim potpredsjedni- šću”. •