Analiza upisa studenata na Sveučilište u Mostaru i uspješnost studiranja provedena je u sklopu proširenog kolegija dekana Sveučilišta u Mostaru. Predstavljeni podaci pokazuju porast broja upisanih studenata za 19% u odnosu na prethodnu akademsku godinu, pri čemu 30% čine strani studenti, što ukazuje na rastući interes za studijske programe Sveučilišta od kojih su 32 novoosnovana u zadnjih osam godina. Raspravljalo se i o mjerama za poboljšanje studentske podrške, povećanje prolaznosti te osiguranje kvalitetnijih uvjeta za studiranje.
Posebna pažnja posvećena je politici upisa na Sveučilišnim Centrima Posavina – Orašje i Središnja Bosna – Vitez. Razmatrane su strategije povećanja atraktivnosti studijskih programa u ovim centrima, uključujući prilagodbu nastavnih sadržaja, poboljšanje infrastrukture i jačanje suradnje s lokalnim gospodarstvom kako bi se studentima omogućila bolja povezanost s tržištem rada.
Na kolegiju su iznesene i informacije o reakreditaciji Sveučilišta u Mostaru, pri čemu je naglašeno da se Sveučilište aktivno priprema za postupak reakreditacije koji će se održati u ovoj akademskoj godini. Reakreditacija, koju provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje Republike Hrvatske, potvrdit će kvalitetu studijskih programa i osigurati daljnju međunarodnu prepoznatljivost Sveučilišta. Također, istaknuto je da su diplome Sveučilišta u Mostaru priznate u Europskoj uniji, što dodatno doprinosi konkurentnosti i atraktivnosti institucije.
Prošireni kolegij dekana Sveučilišta u Mostaru održan je u Muzeju moderne umjetnosti Sveučilišta u Mostaru, uz sudjelovanje predstavnika uprave Sveučilišta, dekana, prodekana ustrojbenih jedinica, predstavnika Studentskog zbora te Ureda za osiguranje kvalitete. Doneseni zaključci usmjeravat će buduće aktivnosti u cilju unapređenja kvalitete nastave, jačanja međunarodne suradnje i osiguravanja povećanja broja upisa. Konkretne mjere provodit će se uz aktivno sudjelovanje svih dionika visokog obrazovanja, s ciljem kontinuiranog razvoja Sveučilišta i jačanja njegove uloge u akademskoj zajednici.